SEO

<<   wszystkie

POLUB STRONĘ NA FACEBOOK'U

PODOBNE ARTYKUŁY

28 marca 2018
Projekt wizytówki – to jedno. Inna sprawa to jej wydruk. Czy faktycznie warto kierować się tylko ceną? Czy są inne kryteria, na które warto zwrócić uwagę podczas przekazywania naszego projektu
07 listopada 2017
Zgłoszenie adresu URL nowo powstałej strony internetowej do indeksu wyszukiwarek jest banalnie proste i zdecydowanie przyspiesza pojawienie się witryny w ich wynikach wyszukiwania. Należy to zrobić możliwie szybko po uruchomieniu
07 listopada 2017
Poprawianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek (zwłaszcza Google) wiąże się bezpośrednio z SEO, czyli Pozycjonowaniem naturalnym. Pozycjonowanie organiczne / naturalne to działania zmierzające do podniesienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek
06 listopada 2017
Obecnymi trendami nowoczesnych stron internetowych stały się elementy: responsywność (dostosowanie do urządzeń mobilnych) scrollowanie (możliwość przewijania sekcji stron w dół) efektowny ekran początkowy (dużą rolę odgrywają profesjonalne grafiki) dynamika elementów
26 października 2017
Zanim złożymy zapytanie o wykonanie strony internetowej, powinniśmy przygotować wcześniej kilka informacji dla potencjalnego wykonawcy. Takie szczegółowe sprecyzowanie potrzeb pozwoli na dokładniejszą wycenę, bowiem to od tych szczegółów zależy cena

Zanim złożymy zapytanie o wykonanie strony internetowej, powinniśmy przygotować wcześniej kilka informacji dla potencjalnego wykonawcy.

Takie szczegółowe sprecyzowanie potrzeb pozwoli na dokładniejszą wycenę, bowiem to od tych szczegółów zależy cena końcowa projektu i wykonania strony.

Ogólna cena zależy od wielu czynników. 

Zatem przygotujmy się do tego właściwie i przemyślmy każdy z poniższych punktów.

 

  1. Wskaż branżę, której będzie dotyczyła strona.
  2. Czy na stronie będziesz prezentował ogólne informacje o firmie, czy też będziesz potrzebował przedstawić ofertą bardziej szczegółowo, np. na dodatkowych podstronach.
  3. Czy Twoja strona ma być prosta, np. jednostronna typu One-Page, czy też będzie bardziej rozbudowana. Zastanów się nad sekcjami strony, rozrysuj schemat strony i strukturę menu (później pomogę Ci to usystematyzować).
  4. Jaka kolorystyka Ci odpowiada. Czy wolisz stronę jasną, przejrzystą, czy też ciemną, klimatyczną.
  5. Czy jest jakiś element wyróżniający markę. Jakie jest przesłanie Twojej marki, firmy.
  6. Wskaż kilka linków do stron, które robią na Tobie wrażenie.
  7. Czy firma, marka posiada już swoje logo? Jeśli tak - należy je załączyć do zapytania.
  8. Czy strona będzie posiadała jedną wersję językową, czy więcej - napisz jakie. 
  9. Czy posiadasz zdjęcia, grafiki, które chcesz wykorzystać na stronie.
  10. Czy posiadasz już własną domenę.

 

Bez nakreślenia odpowiedzi na powyższe kwestie nie możesz liczyć na otrzymanie dokładnej wyceny. Poważny wykonawca stron na wstępie powinien zadać Ci powyższe pytania. To będzie świadczyło o jego profesjonaliźmie i podejściu do swojej pracy, a co za tym idzie - Twojego projektu.

Osobiście dokładam starań, aby na początku współpracy dowiedzieć się o potrzebach klienta możliwie najwięcej. Dzięki temu jestem w stanie sprostać jego oczekiwaniom.

 

Aby złożyć takie zapytanie o wykonanie strony do mnie, skorzystaj z przygotowanego przeze mnie formularza - Wycena strony www.

 

 


TAGI: zapytanie o stronę internetową, zapytanie o wycenę strony, zapytanie o stronę www, wycena strony internetowej, zapytanie ofertowe na wykonanie strony internetowej, zapytanie ofertowe strona internetowa

 

 

 

Zapytanie o stronę www - jak przygotować

strony

projektowanie stron

strony rwd

strony one page

strony internetowe

26 października 2017

© 2018 projekty graficzne | strony internetowe

Opinie

Facebook/projektygraficzneonline

STRONY INTERNETOWE

OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH

REKLAMY PRODUKTOWE

KAMPANIE REKLAMOWE

STOPKA W MAILU

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

PROJEKTY GRAFICZNE

IDENTYFIKACJA FIRMY

PROJEKTY LOGO

MATERIAŁY REKLAMOWE DO DRUKU

PROJEKTY REKLAM INTERNETOWYCH

STOPKA MAILOWA