SEO

<<   wszystkie

POLUB STRONĘ NA FACEBOOK'U

PODOBNE ARTYKUŁY

28 marca 2018
Projekt wizytówki – to jedno. Inna sprawa to jej wydruk. Czy faktycznie warto kierować się tylko ceną? Czy są inne kryteria, na które warto zwrócić uwagę podczas przekazywania naszego projektu
07 listopada 2017
Zgłoszenie adresu URL nowo powstałej strony internetowej do indeksu wyszukiwarek jest banalnie proste i zdecydowanie przyspiesza pojawienie się witryny w ich wynikach wyszukiwania. Należy to zrobić możliwie szybko po uruchomieniu
07 listopada 2017
Poprawianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek (zwłaszcza Google) wiąże się bezpośrednio z SEO, czyli Pozycjonowaniem naturalnym. Pozycjonowanie organiczne / naturalne to działania zmierzające do podniesienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek
06 listopada 2017
Obecnymi trendami nowoczesnych stron internetowych stały się elementy: responsywność (dostosowanie do urządzeń mobilnych) scrollowanie (możliwość przewijania sekcji stron w dół) efektowny ekran początkowy (dużą rolę odgrywają profesjonalne grafiki) dynamika elementów
26 października 2017
Zanim złożymy zapytanie o wykonanie strony internetowej, powinniśmy przygotować wcześniej kilka informacji dla potencjalnego wykonawcy. Takie szczegółowe sprecyzowanie potrzeb pozwoli na dokładniejszą wycenę, bowiem to od tych szczegółów zależy cena

Poprawianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek (zwłaszcza Google) wiąże się bezpośrednio z SEO, czyli Pozycjonowaniem naturalnym.

Pozycjonowanie organiczne / naturalne to działania zmierzające do podniesienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek na określone frazy kluczowe. Proces jest praco- i czasochłonny (często na wyniki trzeba poczekać nawet 3-4 miesiące), ale wart jest oczekiwania. Uzyskane dzięki niemu wyniki będą skuteczne, długotrwałe, a przede wszystkim darmowe.

 

Jakiego typu są to działania? Co przyczynia się do poprawienia wyników strony w wyszukiwarkach? Poniżej najważniejsze przykłady.

 

  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – obecnie pierwszorzędne znaczenia dla wyszukiwarek. W wielu przypadkach (nawet 70%) Internauta trafi na Twoją stronę właśnie z urządzenia mobilnego tj. tabletu, czy telefonu. Dołóż starań, aby strona była jak najbardziej funkcjonalna i nie miała zbyt małych przycisków, czy tekstu. To jest właśnie responsywność stron (RWD).

 

  • Optymalizacja treści na stronie – strona musi mieć wartość merytoryczną. Nie jest dobrze, gdy przeładowana jest samymi grafikami, czy plikami flashowymi. Odpowiednio przygotowane, wartościowe treści są kluczowym wskaźnikiem wartości strony w oczach Google.

 

  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek - zastosowanie odpowiednich znaczników za pomocą HTML-owych tagów zastosowanych w kodzie strony.

Już sam proces dokładnego zoptymalizowania strony wpłynie w kilkudziesięciu procentach na podwyższenie pozycji strony firmy w wyszukiwarce Google (etap długofalowy, ale skuteczny).

 

  • Optymalizacja grafiki zamieszczonej na stronie – ważne, aby zająć się tym jeszcze w trakcie tworzenia strony. Później będzie dużo trudniej (praca od podstaw z grafiką). Zoptymalizowana grafika sama w sobie będzie pracowała na swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, ale także w znacznym stopniu wpływa na czas wczytywania strony. Co często jest decydujące dla użytkowników Internetu. Najlepiej, gdy witryna wczyta się w ciągu kilku pierwszych sekund. Jeśli tak się nie stanie – najczęściej tracimy Internautę bezpowrotnie.

 

  • Linki wewnętrzne – hiperłącza w witrynie. Linki takie znajdziemy choćby w nawigacji strony (najlepiej więc, gdy zbudowana jest z tekstu, nie z grafiki). Również linkowanie do innych podstron w treści, poprzez hiperłącze prowadzące z danej frazy kluczowej.

Dobry przykład: Chcesz wiedzieć ile kosztuje logo?
Złym rozwiązaniem będzie przykład: Chcesz wiedzieć ile kosztuje logo – kliknij w ten link.

 

  • Wygenerowanie i zgłoszenie mapy strony do Google – sitemapa strony nie może pozostać niezauważona dla wyszukiwarek, dlatego możliwie szybko należy ją zgłosić. Google udostępnia to dzięki narzędziom dla webmastera, znajdującym się pod linkiem: https://www.google.com/webmasters/tools/. Wymagane jest posiadanie tam konta i zweryfikowana już domena – wówczas można zgłosić tam plik sitemap.

  

  • Dodanie adresu URL strony do indeksu wyszukiwarek – w przypadku, gdy strona jest nowa, świeżo uruchomiona najlepiej wyjść wyszukiwarkom naprzeciw i wcześniej zgłosić swoją witrynę do ich indeksów. Więcej na temat > Jak dodać stronę do indeksu wyszukiwarek.

 

  • Dodanie wizytówki swojej firmy w Mapach Google  - poprawia widoczność firmy w wyszukiwarce, zwiększa prawdopodobieństwo dotarcia do Klientów, gdyż bardzo duża grupa internautów szuka usługodawców właśnie na mapie, chcąc znaleźć firmę znajdującą się najbliżej. Dodatkowo zwiększa to liczbę kliknięć, czyli odsłon strony.

 

  • Systematyczne prowadzenie kont społecznościowych.

 

  • Dodawanie wpisów polecających usługi Firmy na forach dyskusyjnych, blogach tematycznych – co wpływa na zwiększenie wiarygodności Firmy i buduje zaufanie potencjalnych klientów. Ideą tej formy pozycjonowania jest bardziej naturalny przyrost linków.

 

  • Pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do witryny – tzw. „Link building” jest jednym z kluczowych filarów skutecznego pozycjonowania strony.

 

Google modyfikowało swoje narzędzia na przestrzeni ostatnich lat, wychwytując pewne nielegalne działania tj. automaty pozycjonujące. Zaczęło nagradzać strony, do których prowadzą linki z innych wartościowych stron. Dlatego zaczęto stosować inne techniki, tak aby wyglądało, że internauci sami je umieszczają w ramach polecania – tak, jakby sobie tego życzyło Google. Dobrze jest zatem zdobywać te linki w popularnych katalogach stron, katalogach branżowych, bazach firm, czy na innych stronach związanych z branżą.

 

Firmy pozycjonujące prześcigają się obecnie w wymyślaniu coraz to nowszych sposobów aby uzyskać wyniki. Należy być bardzo ostrożnym. Za naruszenia tych zasad witryna może zostać ukarana tzw. banem, co skutkuje wykluczeniem witryny z wyników wyszukiwania.

 

Ciekawostki:

 

Dlaczego na moim komputerze w wynikach wyszukiwania moja strona jest na dużo wyższej pozycji, niż w wynikach innych osób na innych urządzeniach?

  • Dzieje się tak z uwagi na tzw. personalizację wyników. Google tłumaczy, że skoro ktoś często klika na dany adres, oznacza to, że jest on dla niego cenny, więc warto podnieść go w wynikach, ale tylko na tym konkretnym komputerze. Dane zapisywane są więc w plikach cookies.

 

Co niekorzystnie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce?

 

 


TAGI: pozycja strony wwww, jak poprawić pozycjonowanie strony, jak podnieść pozycję strony w Google, jak poprawić pozycję strony w Google, jak pozycjonować stronę, jak podnieść swoją pozycję w google, jak być wyżej w google

 

Jak podnieść pozycję strony w Google

strony

projektowanie stron

strony rwd

strony one page

strony internetowe

07 listopada 2017

© 2018 projekty graficzne | strony internetowe

Opinie

Facebook/projektygraficzneonline

STRONY INTERNETOWE

OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH

REKLAMY PRODUKTOWE

KAMPANIE REKLAMOWE

STOPKA W MAILU

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

PROJEKTY GRAFICZNE

IDENTYFIKACJA FIRMY

PROJEKTY LOGO

MATERIAŁY REKLAMOWE DO DRUKU

PROJEKTY REKLAM INTERNETOWYCH

STOPKA MAILOWA