15 maja 2017

<<   wszystkie

POLUB STRONĘ NA FACEBOOK'U

PODOBNE ARTYKUŁY

28 marca 2018
Projekt wizytówki – to jedno. Inna sprawa to jej wydruk. Czy faktycznie warto kierować się tylko ceną? Czy są inne kryteria, na które warto zwrócić uwagę podczas przekazywania naszego projektu
07 listopada 2017
Zgłoszenie adresu URL nowo powstałej strony internetowej do indeksu wyszukiwarek jest banalnie proste i zdecydowanie przyspiesza pojawienie się witryny w ich wynikach wyszukiwania. Należy to zrobić możliwie szybko po uruchomieniu
07 listopada 2017
Poprawianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek (zwłaszcza Google) wiąże się bezpośrednio z SEO, czyli Pozycjonowaniem naturalnym. Pozycjonowanie organiczne / naturalne to działania zmierzające do podniesienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek
06 listopada 2017
Obecnymi trendami nowoczesnych stron internetowych stały się elementy: responsywność (dostosowanie do urządzeń mobilnych) scrollowanie (możliwość przewijania sekcji stron w dół) efektowny ekran początkowy (dużą rolę odgrywają profesjonalne grafiki) dynamika elementów
26 października 2017
Zanim złożymy zapytanie o wykonanie strony internetowej, powinniśmy przygotować wcześniej kilka informacji dla potencjalnego wykonawcy. Takie szczegółowe sprecyzowanie potrzeb pozwoli na dokładniejszą wycenę, bowiem to od tych szczegółów zależy cena

Niejednokrotnie pada to pytanie niemal na wstępie rozmów.

W Internecie spotkamy się z różnymi cenami. Mówiąc krótko, nie da się wyznaczyć jednej ceny. Zależy ona bowiem od wielu czynników. Jednakże logo kosztuje tyle, ile klient gotów jest zainwestować w markę.

Im bardziej zaawansowany, wyszukany i przemyślany projekt, im więcej czasu poświęcono na jego wykonanie, tym więcej jest wart.

Duże świadome marki gotowe są zapłacić nawet milion za swój logotyp.

 

Niestety bardzo duży procent pseudo „grafików” proponuje wykonanie logo nawet za 100-150 zł.  Należy się jednak dobrze zastanowić, czy za taką kwotę można spodziewać się wysokiej jakości? Odpowiedź nasuwa się sama. Wniosek z tego taki, że otrzyma się logo na miarę jego ceny. Pytanie tylko, czy warto tak ryzykować?

 

PRZESTROGA

Dużym zagrożeniem ze strony „tanich”, początkujących grafików (często samouków, bez posiadanej wiedzy merytorycznej) jest korzystanie przez nich z grafik wektorowych zamieszczonych w bazach obrazów. Ten błąd jest często praktykowany, co skutkuje tym, że nieświadomy klient otrzymuje w konsekwencji logo, które w żaden sposób nie jest unikalne, a wręcz będzie podobne do innych marek z całego świata.

Częste jest również przeglądanie Internetu w poszukiwaniu „inspiracji” i powielanie pomysłów innych firm, skutkiem czego może być plagiat i konieczność budowy marki od początku.

 

RADA

Najlepsza rada, aby uniknąć tego typu wpadek – zatrudnij profesjonalistę! Powierz przyszłość swojej marki osobie, która wie co robi.

 

Przy zlecaniu zaprojektowania logo należy wziąć pod uwagę, że jego projekt nie zaczyna się, i nie kończy jedynie na stworzeniu nowego pliku w programie graficznym i nakreśleniu w nim czegokolwiek, zapisanie tego w odpowiednim rozszerzeniu i przekazaniu klientowi. Nic bardziej mylnego!

Proces powstania logo jest dużo bardziej złożony. Składa się na niego bowiem wiele czynników, stanowiących później o sukcesie marki.

 

Jak przebiega ten proces w moim przypadku?

Od czego zaczynam?

 

Etap I

POZNANIE KLIENTA, OKREŚLENIE PROFILU PROJEKTU

 

  1. Profil klienta – charakter przedsiębiorstwa, czym się zajmuje, jaka jest grupa docelowa, największa konkurencja.

  2. LOGO – do czego będzie używane, gdzie będzie umieszczane.

  3. Przesłanie marki – co klient chce przekazać odbiorcom, jakie uczucia marka ma wywoływać, z czego ma być znana.

  4. Cele długoterminowe firmy – planowana przyszłość marki, czy planowane jest rozszerzenie kiedyś na inne produkty/usługi.

  5. Wyjątkowość marki – co jest w przedsiębiorstwie wyjątkowego, czym się będzie wyróżniało na tle konkurencji.

 

Etap II

WŁAŚCIWA PRACA NAD PROJEKTEM

 

  1. Pomysł na logo (brief)

  2. Sprawdzenie logotypów konkurencji – weryfikacja, czy zamysł nie będzie przypominał innej marki (zwłaszcza konkurencji). Logo powinno być unikalne, jedyne w swoim rodzaju, wyróżniające klienta na tle innych.

  3. Projektowanie – przeniesienie pomysłu do programu graficznego i dokładne, precyzyjne wykończenie każdego elementu logo, pamiętając o tym, aby nawet najmniejszy jego szczegół dobrze się prezentował nawet na dużym formacie typu billboard.

  4. Przedstawienie efektu klientowi do akceptacji.

  5. Ewentualne poprawki – pracuję do momentu pełnego zadowolenia klienta.

  6. Przygotowanie i przekazanie klientowi plików źródłowych.

 

Jako profesjonalista wiem, że to od mojego projektu zależy dalszy sukces marki. To ja kształtuję jej tożsamość. Dlatego zawsze poważnie traktuję każde zlecenie, spędzając nad nim dużo czasu i z dużym zaangażowaniem. W swojej pracy wykorzystuję całą swoją wiedzę zdobytą zarówno w trakcie studiów o kierunku grafiki komputerowej i technologii multimedialnych, z książek i podręczników dla grafików, oraz dzięki wieloletniemu doświadczeniu.

 

Praca grafika daje mi  dużo satysfakcji. Z każdym klientem staram się nawiązać dobre relacje, aby obie strony były zadowolone ze współpracy. Cieszy mnie, gdy klienci do mnie powracają i polecają innym moje usługi. To jedna z najcenniejszych rzeczy w tym zawodzie i najlepsza nagroda.

 

Zapraszam do współpracy!

 

 

W przypadku zainteresowania indywidualną wyceną – proszę o wypełnienie formularza - WYCENA PROJEKTU GRAFICZNEGO.

 

 


TAGI: ile kosztuje logo u grafika, ile kosztuje projekt logo, ile kosztuje zaprojektowanie logo, ile kosztuje logo firmy, ile za logo, ile kosztuje zrobienie logo, cena za projekt logo, zaprojektowanie logo

 

ILE KOSZTUJE LOGO

LOGO

LOGOTYP

PROJEKTY LOGO

PROJEKTOWANIE LOGO

DOBRE LOGO

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

© 2018 projekty graficzne | strony internetowe

Opinie

Facebook/projektygraficzneonline

STRONY INTERNETOWE

OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH

REKLAMY PRODUKTOWE

KAMPANIE REKLAMOWE

STOPKA W MAILU

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

PROJEKTY GRAFICZNE

IDENTYFIKACJA FIRMY

PROJEKTY LOGO

MATERIAŁY REKLAMOWE DO DRUKU

PROJEKTY REKLAM INTERNETOWYCH

STOPKA MAILOWA