28 marca 2018

<<   wszystkie

POLUB STRONĘ NA FACEBOOK'U

PODOBNE ARTYKUŁY

28 marca 2018
Projekt wizytówki – to jedno. Inna sprawa to jej wydruk. Czy faktycznie warto kierować się tylko ceną? Czy są inne kryteria, na które warto zwrócić uwagę podczas przekazywania naszego projektu
07 listopada 2017
Zgłoszenie adresu URL nowo powstałej strony internetowej do indeksu wyszukiwarek jest banalnie proste i zdecydowanie przyspiesza pojawienie się witryny w ich wynikach wyszukiwania. Należy to zrobić możliwie szybko po uruchomieniu
07 listopada 2017
Poprawianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek (zwłaszcza Google) wiąże się bezpośrednio z SEO, czyli Pozycjonowaniem naturalnym. Pozycjonowanie organiczne / naturalne to działania zmierzające do podniesienia pozycji witryny w wynikach wyszukiwarek
06 listopada 2017
Obecnymi trendami nowoczesnych stron internetowych stały się elementy: responsywność (dostosowanie do urządzeń mobilnych) scrollowanie (możliwość przewijania sekcji stron w dół) efektowny ekran początkowy (dużą rolę odgrywają profesjonalne grafiki) dynamika elementów
26 października 2017
Zanim złożymy zapytanie o wykonanie strony internetowej, powinniśmy przygotować wcześniej kilka informacji dla potencjalnego wykonawcy. Takie szczegółowe sprecyzowanie potrzeb pozwoli na dokładniejszą wycenę, bowiem to od tych szczegółów zależy cena

Projekt wizytówki – to jedno.

Inna sprawa to jej wydruk. Czy faktycznie warto kierować się tylko ceną?

Czy są inne kryteria, na które warto zwrócić uwagę podczas przekazywania naszego projektu wizytówek do druku?

Owszem – są, i to równie istotne, co sam projekt.

 

Wizytówka jest jednym z głównych produktów promujących firmę, lub daną markę. Stanowi o jej profesjonalizmie, jakości i pozycji. Najczęściej towarzyszy podczas nawiązania pierwszego kontaktu biznesowego z potencjalnym klientem. Dlatego odgrywa tak istotną rolę.

 

O czym warto wiedzieć?

 

  1. DRUKARNIA STACJONARNA, CZY INTERNETOWA?

Nie da się ukryć, że drukarnie internetowe oferują oszczędność czasu poprzez możliwość złożenia zamówienia nie wychodząc zza biurka i często mają niższe ceny.  Nie zawsze jednak ta idzie w parze z jakością, dlatego warto poczytać o wybranej drukarni opinie w Internecie.

 

  1. JAKOŚĆ WYDRUKU

Do tego typu projektów najlepsza jest technika offsetowa (w kolorach CMYK).

 

  1. JAKOŚĆ PAPIERU

Wybierajcie najlepszej jakości papier. Tani papier bardzo szybko będzie się giął i niszczył. Nie będzie to dobrze świadczyło o firmie. Twoja wizytówka powinna wytrzymać możliwie długą próbę czasu, aby jej posiadacz mógł do niej wielokrotnie „wracać” w razie potrzeby. Dobrze sprawdza się papier kredowy o gramaturze 350 g, najlepiej dodatkowo wzbogacony matową folią "Soft Touch", która daje efekt „aksamitnego dotyku”. Na uzyskanie ciekawiącego efektu pozwala dodatkowe lakierowanie wybranych elementów błyszczącym lakierem UV (np. nazwa firmy lub logo).

 

  1. NIETYPOWE ROZWIĄZANIA

Dzisiejszy rynek oferuje nam również inne, niestandardowe rozwiązania.

Obecnie można wyróżnić się zupełnie wyjątkową wizytówką, np.:

  • z miejscowym lakierem 3D - niektóre elementy o delikatnej wypukłości;
  • miejscowo złocone – wybrane elementy, np. logo mogą być złote;
  • kształtowe – wizytówki o nietypowych kształtach wycinanych ploterem;
  • niezniszczalne – wizytówki wykonane z papieru syntetycznego, wyjątkowo trwałego;
  • wizytówki/karty – łączące w sobie wizytówkę z reklamą;
  • podwójne – wizytówki 4 stronne, umożliwiające zamieszczenie większej ilości informacji.

 

Wizytówka jest więc inwestycją, w którą nie tyle można, jak trzeba zainwestować, gdyż z pewnością nie będą to stracone pieniądze. 

 

 


TAGI: druk wizytówek, drukowanie wizytówek, jakie wizytówki, wizytówki wzór, jakie wizytówki wybrać, wizytówka firmowa wzór, jak powinna wyglądać wizytówka, dobra wizytówka, kreatywne wizytówki druk

Drukujemy wizytówki – czym się kierować?

LOGO

LOGOTYP

PROJEKTY LOGO

PROJEKTOWANIE LOGO

DOBRE LOGO

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

© 2018 projekty graficzne | strony internetowe

Opinie

Facebook/projektygraficzneonline

STRONY INTERNETOWE

OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH

REKLAMY PRODUKTOWE

KAMPANIE REKLAMOWE

STOPKA W MAILU

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

PROJEKTY GRAFICZNE

IDENTYFIKACJA FIRMY

PROJEKTY LOGO

MATERIAŁY REKLAMOWE DO DRUKU

PROJEKTY REKLAM INTERNETOWYCH

STOPKA MAILOWA